clubkampioenschap vaste stok 2016

Vrijdag, 9 september 2016

Zo de zes wedstrijden van de vaste stok die mee tellen voor het bekend watergeus bord zijn afgelopen.
De locaties waren de Tramvest, Kaayvest, Het poldertje , Langeveste en het Zwanenmeertje.
De Eerste wedstrijd werd gevist in het zwanen meertje .
Fred wist deze wedstrijd te winnen dus laat hij het nog zien dat hij het kan .
Hij heeft zich nog een paar kees laten zien in deze competitie , dus respect voor hem en hopen we dat hij nog vaak mag vissen.
De tweede wedstrijd was in de kaayveste waar de vangst maar uit 1 platte en een karper bestond
Arjan ving daar nog een dikke paling maar die telt niet mee.
de derde wedstrijd in de Tramveste was leuk vooral de steeds sterkere karpertjes zijn een leuke visserij.
De vierde wedstrijd in het poldertje in Oostvoorne was een leuke wedstrijd met vooral voorn.
de vijfde wedstrijd in de langevest was een lastige wedstrijd met een flinke zij wind op de hengel.
Kees wist hier nog een mooie zeelt te vangen en Marius een mooi uitzet karpertje.!
De laatste wedstrijd in het Zwanen meertje was een wedstrijd waar het om spanden tussen nummer een en twee.
Kees zat zeer veel voorntjes te vangen wel meer dan twee honderd en bij Raymond was de vangst veel stiller
maar die ving nog een grote platte dus bleef spannend bij het wegen.
Maar kees wist deze wedstrijd toch te winnen.
Dus kees mag zich clubkampioen witvis 2016 noemen.