12e zeevis wintercompetitie

Zondag, 20 maart 2016

12de zeevis wintercompetitie

Zo alweer de laatste wedstrijd van seizoen 2015/2016.
Dit keer zijn we naar het calandkanaal geweest bij de wind molens.
Het weer was best aardig wel wat fris met de wind in de rug was het best uit te houden.
We hadden afgaand water en na de eerste worpen kwamen de eerste wijtingen al naar boven.
Teun en Ger waren nog aan het strijden voor plek 2 en 3 maar Ger liet het een beetje afweten.
De winnaar van vandaag werd Ericjan ven Marion met 22 stuks die tevens de grootste vis had een wijting van 31 cm.

De winnaar van seizoen 2015/2016 werd Arjan kruik en tweede werd Teun 't Mannetje en derde Ger mol.
De grootste vis van dit seizoen werd al in de eerste wedstrijd gevangen door Ger Mol in het beerkanaal een mooie zeebaars van 44 cm.

Zie voor meer foto's op de begin pagina onder de kop foto's
De data voor de zomercompetitie volgen spoedig!