Zomeravond competitie witvis

Woensdag, 7 september 2016

De zomeravond competitie zit er weer op.
Het weer zat mee en hebben dus alle avonden prachtig weer gehad.
Om uiterlijk werd er om 18:00 uur geloot in ons club gebouw waar tevoren werd bekend gemaakt waar gevist zou worden.
Het streven was om kwart voor zeven het start sein te geven maar eer werd wel gewacht tot iedereen klaar was.
Gevist werd er tot kwart over negen a half tien.
Er werd vier keer in de tram veste gevist waar je gericht op karpers kunt vissen.
Twee keer in het zwanenmeertje te Oostvoorne waar zeer veel voorn werd gevangen.
Er werd ook neg een keer in het poldertje te Oostvoorne gevist
De langeveste zat er ook een keer bij maar daar moet je toch beter later in het seizoen vissen.
Dus daar houden we volgend jaar rekening mee.
In de tramveste wordt het steeds lastiger om karper te vangen want ze worden steeds slimmer.
Het was tot het laatst spannend want de punten telling zat dicht bij elkaar.
Helaas moest Ed Verbaas de laatste drie wedstrijden afzeggen  vanwege gezondheidsklachten .
Ed  wij wensen je beterschap toe.
De prijs uitreiking was ook weer geslaagd  mede door sponsoring van Avicentra
hierdoor ging iedere vissen met een mooie waarde bon naar huis.
Daar naast werd er nog een waarde bon van avicentra verloot onder de deelnemers.
deze werd gewonnen door Rien van Bodegom
Kees boog nog bedankt voor de sponsoring.