landelijke club finale noord hollands kanaal

Donderdag, 9 november 2017

HV de Watergeus wint landelijke clubfinale

28-10-2017

OP 28-10-2017 was het dan zover de landelijke clubfinale.
na een paar voorrondes te hebben gewonnen en de finale in de vlaardingsevaart ook te winnen mochten we
voor zuid west nederland  uit komen voor de  landelijke finale in de noord hollandskanaal.

Tijdens het voor vissen op deze locatie waren de vangsten erg leuk dus dat beloofde wat.
Maar tijdens de wedstrijd viel het met circa 125 man op een rijtje een beetje tegen .
Alleen in vak a waren de vangsten redelijk en in vak d een enkele uitschieter.
Na het wegen in het dorpshuis van Assendelft was dan ook de spanning te snijden want na enig voor rekenen
verwachten we een derde plaats maar nadat deze werd op genoemd en wij nog niet werd het echt spannend.
Dit bleek ook te kloppen want nummer 1 en 2 hadden allebei 120 punten alleen wisten wij drie kilo mee te vangen .
Dus de vreugde was ook erg groot. En waren we met zijn alle trost op het resultaat.

En namens het bestuur zijn we dan ook erg trots op de team van hv de Watergeus die dit met zijn alle te hebben bereikt.!!!

Ook wil ik Henk Roskam bedanken die zich weer heeft ingezet om de mensen bijeen te brengen om een team te vormen.

Groet Arjan.

ONZE DAG WINNAARS

DE JEUGDIGE TOEKOMST  !!!

Voor meer foto's zie foto album elders op de site.!!!