eerste voorronde federatieve club kampioenschap

Dinsdag, 4 juni 2019

FEDERATIEVE CLUBKAMPIOENSCHAP

1 juni was het dan zo ver HV de Watergeus moest het opnemen tegen de Baronische Hengelaars uit Breda.
De vis locatie was de Mark in Breda.
Dus met 30 man aan de waterkant vijftien van ons en vijftien van de tegen partij was het sprokkelen voor een visje op de meeste
plaatsen.
Juist omdat deze wedstrijd vier uur duurt was het belangrijk om wat voorkennis te hebben van dit water.
Dus is zowat het halve team aan het voor vissen geslagen want de meeste hadden hier nog nooit gevist.
Zo merkten dat de vaste stok helemaal geen verkeerde keuze was.
Stijf tegen de overkant was het ondiep en vingen daar met voor vissen dus ook minder vis.
Dus met deze wetenschap begonnen we aan de wedstrijd.
Dan heb je ook nog gewoon mazzel dat alles loopt zoals je wil dat het loopt , een paar toppers op de betere plekken maakt wel de uitslag.
Dus Hv de Watergeus wist dan ook te winnen met 40 punten tegen 15 punten voor de tegen partij.

Iedereen bedankt voor zijn inzet,en we zijn weer een ronde verder,leuk om te zien hoe we er met z'n allen mee bezig geweest
zijn en dat het tot een goed resultaat heeft geleid.

De volgende ronde moeten we tegen Het loze Vissertje uit Dussen .
Deze tweede voorronde moet gevist worden in het weekend van 31 augustus/1 september maar kan ook op een andere eerdere datum vallen. Dus maar hopen op  wat meer vis.

Hieronder een mooie foto van Bep de Bruin met een tijdens de oefensessie gevangen karper van 2300 gram aan de vaste stok.

en de uitslag van de wedstrijd.