woendag vis groep

Maandag, 20 mei 2024

wedstrijdje 8 mei   aan de Molenveste

Op woensdag morgen was er weer een wedstrijdje gepland aan de Molenveste.
Na een heerlijk kopje koffie en het loten gingen we naar de waterkant .
Snel op bouwen en na het startsein beginnen met voeren .
We waren met tien man  , Jaap viste met de vaste stok maar die kreeg helaas geen beet.
Jan de Ed waren lekker op gang en wisten aardig wat te vangen en gingen al snel op de winst af .
Maar Mats deed in het laatste uur een goede inhaalslag wat hem de derde plaats opleverde.
De verschillen waren best groot waar bij de een aardig wat wist te vangen ving de ander er maar een of niets.
Maar ja het blijft vissen en na een gezellige ochtend toch met zijn alle naar het zin gehad.

Ed, Jan en Mats  gefeliciteerd !!!

Heb je ook eens zin om mee te doen met de woensdag groep Bel even op maandag naar het clubgebouw 0181-414071
of een mailtje naar : info@hvdewatergeus.nl